Webdesign

Als professional kun je tegenwoordig eigenlijk niet zonder een website. Het is je visitekaartje, etalage, podium, portfolio. Het is vaak de eerste indruk die je bij je publiek maakt, zeker nu vrijwel iedereen een smartphone of tablet bezit. In deze vluchtige tijden moet je het in belangrijke mate hebben van die eerste indruk. Zonde om dat te laten lopen.

In combinatie met social media, de klassieke communicatiemiddelen en je netwerk is een website een essentieel onderdeel in je communicatie met de “buitenwereld”. Ga maar na, hoe vaak zoek je zelf niet snel even op internet naar een bedrijf, product, of informatie?

Een goede website levert altijd iets op. Omzet, bekendheid, waardering, klantinformatie, etc. Hang er een webshop aan en het betekent directe opbrengsten.

Je website moet de uitstraling krijgen die bij jou past. De bezoeker van een website wil in één oogopslag kunnen zien wat je te bieden hebt. Dat vraagt om duidelijkheid, een herkenbare huisstijl, actuele afbeeldingen, leesbare teksten en zo min mogelijk overbodige poespas.

Daar kan ik bij helpen. Een vraag als “Wat is mogelijk?” wordt door mij steevast beantwoord met “Wat is je einddoel?” In de praktijk betekent het dat we samen een gewenst eindresultaat omschrijven, en dat ik zorg dat we dat resultaat bereiken. Met eenvoud en gebruiksvriendelijkheid als uitgangspunten.

Naast de website kan ik ook zorgen voor de opzet en inrichting van social media. Of de aanmaak en invulling van een maillist/nieuwsbrief. Indien gewenst kan ik als webmaster gaan fungeren en/of (een deel van) het beheer op me nemen.

Samen kunnen we een strategie uitstippelen, een plan maken, of simpelweg afspreken hoe we dat verder aanpakken.

Wil je meer weten? Neem contact met me op. Of lees hieronder nog even verder.

Wat krijg je?

Je krijgt een website in jouw huisstijl, die volgens jouw wensen en eisen is gebouwd, die actueel en up-to-date is en gehouden kan worden, zowel door jou als door mij. Je website werkt goed op computer, smartphone en tablet.

Ik werk bij voorkeur met WordPress als basis, maar andere CMS-platforms en HTML structuren behoren ook tot de mogelijkheden.

Er zijn tal van specialisten op allerlei gebied en waar nodig doe ik graag een beroep op hun kennis. Ik ben een generalist. Mijn focus is gericht op “the big picture”. Voor de meeste “problemen” is een oplossing te bedenken. En anders gaan we op zoek naar die oplossing.

Hoe werkt het?

Standaard moet een website antwoord geven op de vragen Wie?, Wat?, Waar?, Hoe?, en Waarom? En als het even kan wat “het” kost. De teksten en afbeeldingen zullen erop gericht zijn om antwoorden op die vragen te geven.

Ik ben een groot voorstander van zo min mogelijk toeters en bellen. Leesbaar, rustig en overzichtelijk. De persoonlijke touch is belangrijk. We willen laten zien wat jou uniek maakt. Dus eigen fotomateriaal, een persoonlijke tekst en vertrouwd gevoel. Het is belangrijk om origineel te zijn. Maar we hoeven het wiel niet opnieuw uit te vinden. Of in ieder geval niet te vaak.